შინაგან საქმეთა სამინისტროს ცნობით, გამოკითხვა განხორციელდება სამი სხვადასხვა არხის საშუალებით – სატელეფონო, ვებგვერდი (www.112.ge ) და მობილური აპლიკაცია (#112Georgia).
სატელეფონო გამოკითხვა ჩატარდება სამ თვეში ერთხელ და გამოიკითხება 4500-მდე მოქალაქე. ვებგვერდსა და მობილურ აპლიკაციაში მსურველებს, მუდმივად ექნებათ საშუალება დააფიქსირონ საკუთარი აზრი.
გამოკითხვის შედეგად, შედეგების ანალიზის საფუძველზე, გამოიკვეთება მოქალაქეთა განწყობა, მათი შეხედულებები, რაც შემდგომში შინაგან საქმეთა სამინისტროს სსიპ „112“-ს დაეხმარება მომსახურების გაუმჯობესებაში.
The post 112 მოქალაქეების გამოკითხვას იწყებს appeared first on IPRESS.GE.
Comments
Sign in
Sign in
Recover your password.
A password will be e-mailed to you.